Наш сервісний центр має репутацію надійного і якісного виконання ремонту. Щодня наші фахівці виїжджають на заявки по ремонту водонагрівачів (бойлерів), стикаються з різними несправностями і ситуаціями. Обслуговуємо водонагрівачі таких виробників як: Ariston, Bosch, Electrolux, Thermex, Gorenje, Atlantic, Nova Tec, Zanussi і багато інших. Виїжджаємо в зручний для Вас час, за кожним районом Києва закріплений певний майстер, який спеціалізується на ремонті водонагрівачів.
Ні для кого не секрет, якої якості вода в Києві. Регулярна необхідність чистити будь-яку техніку з нагрівальними елементами обумовлена саме високим вмістом кальцію в воді.
Багато користувачів водонагрівачів і не підозрюють, який злий жарт може зіграти вода з їх технікою. На превеликий жаль, не всі користувачі уважно читають інструкцію з користування, і володіють інформацією про регулярну профілактику та заміні анода, що є необхідною умовою продовження гарантії.
Несправності у водонагрівача можуть бути різними (перестає гріти воду або гріє постійно; йде живлення від мережі, а водонагрівач не пзапускається; терморегулятор прокручується, а температура не регулюється; вибиває автомат або б’є струмом; нагрівається труба подачі холодної води; текти; нагрів проводів).
Вдома майстер виконає:
– профілактику (чистка бака від накипу);
– заміна Тена (при необхідності відразу двох);
– заміна магнієвого анода;
– заміна прокладок;
– заміна термостата (регулятора температури);
– демонтаж, монтаж, підключення водонагрівача;
Для визначення причини несправності, потрібно провести точну діагностику і тільки потім приступати до її усунення. Якщо Ви не володієте потрібними знаннями, не робіть це самостійно, довірте це професіоналам.
Маючи великий досвід в ремонті водонагрівачів різних виробників, ми відповідально заявляємо, що з легкістю впораємося з будь-яким завданням, якою б складності вона не була. Ремонт здійснюють тільки кваліфіковані фахівці, при роботі використовується тільки високоякісний і перевірений інструмент. Всі запчастини для бойлерів оригінальні, купуються безпосередньо у партнерів – представників, супроводжуються належною документацією.
На завершення роботи, майстер залишить документ, що підтверджує перелік виконаних робіт та оплату послуг. При виконанні профілактики – поставить позначку в гарантійному талоні.